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ML-Agentsによる強化学習を行う中で、Brain.csをアタッチできない

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oto711

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現在UnityのML-Agentsで機械学習の勉強をしております。
もともと入っていたサンプル(3DBall)などは正常に動き、学習させることができたので、下記のサイトを参考に、自分で作成したゲームに対して学習させようとしました。
オブジェクトを作成するところまではできたのですが、空のオブジェクトに対してML-Agents>ScriptsのBrainを取り付けようとしたら以下のようなエラーが出ました。

Can't add script behaviour AssemblyInfo. The script needs to derive from MonoBehaviour!

このエラーで検索をかけたら、どうもファイル名とクラス名が違う場合に出るらしいのですが、確認したところ間違っておりません。
勉強し始めたばかりで、C#もよくわかってないため、どこに問題があるのか見当がつきません。
このようなエラーが出る場合は、どのようなことが考えられるでしょうか?
具体的な質問になっておらず、申し訳ありませんが、ご回答お願い致します。

Unityのバージョン:Unity 2018.3.5f1Personal
Python :3.6.8
参考ページ :https://qiita.com/God_KonaBanana/items/7aebdb411c99b059cc6f
ファイル名:Brain.cs

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

namespace MLAgents
{
/// <summary>
/// Brain receive data from Agents through calls to SendState. The brain then updates the
/// actions of the agents at each FixedUpdate.
/// The Brain encapsulates the decision making process. Every Agent must be assigned a Brain,
/// but you can use the same Brain with more than one Agent. You can also create several
/// Brains, attach each of the Brain to one or more than one Agent.
/// Brain assets has several important properties that you can set using the Inspector window.
/// These properties must be appropriate for the Agents using the Brain. For example, the
/// Vector Observation Space Size property must match the length of the feature
/// vector created by an Agent exactly.
/// </summary>
public abstract class Brain : ScriptableObject
{
[SerializeField] public BrainParameters brainParameters;

protected Dictionary<Agent, AgentInfo> agentInfos =
new Dictionary<Agent, AgentInfo>(1024);

protected Batcher brainBatcher;

[System.NonSerialized]
private bool _isInitialized;

/// <summary>
/// Sets the Batcher of the Brain. The brain will call the batcher at every step and give
/// it the agent's data using SendBrainInfo at each DecideAction call.
/// </summary>
/// <param name="batcher"> The Batcher the brain will use for the current session</param>
public void SetBatcher(Batcher batcher)
{
if (batcher == null)
{
brainBatcher = null;
}
else
{
brainBatcher = batcher;
brainBatcher.SubscribeBrain(name);
}
LazyInitialize();
}

/// <summary>
/// Adds the data of an agent to the current batch so it will be processed in DecideAction.
/// </summary>
/// <param name="agent"></param>
/// <param name="info"></param>
public void SendState(Agent agent, AgentInfo info)
{
LazyInitialize();
agentInfos.Add(agent, info);

}

/// <summary>
/// If the Brain is not initialized, it subscribes to the Academy's DecideAction Event and
/// calls the Initialize method to be implemented by child classes.
/// </summary>
private void LazyInitialize()
{
if (!_isInitialized)
{
FindObjectOfType<Academy>().BrainDecideAction += BrainDecideAction;
Initialize();
_isInitialized = true;
}
}

/// <summary>
/// Calls the DecideAction method that the concrete brain implements.
/// </summary>
private void BrainDecideAction()
{
brainBatcher?.SendBrainInfo(name, agentInfos);
DecideAction();
}

/// <summary>
/// Is called only once at the begening of the training or inference
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